2. Jag är tacksam för ögonblicken och stunderna vi har delat tillsammans genom åren hittills.

God Morgon Systrar & Bröder,

Jag är tacksam för ögonblicken och stunderna vi har delat tillsammans genom åren hittills.

Nu är den här! MITT DRÖMLIV – Boken.

MITT DRÖMLIV är en bok & blogg som växer fram organiskt och sporadiskt med tid och lust genom ord, bilder och ljud på https://jdjohansson.wordpress.com

Syftet med boken är att förmedla hur mitt drömliv förverkligas och att inspirera migsjälv och andra att våga leva våra drömliv 100% fullt ut.

Pris: Valfri donation: 150 kr – 450 kr eller mer för tillgång till alla berättelser som har publicerats hittills och kommande berättelser som publiceras fram till den 30 november 2017.

Swisha din donation med namn och telefonnummer till 0703054565 så kommer lösenordet till boken & bloggen som en kurrande brevduva i ditt öra.

Se ett smakprov av berättelserna i boken här nedan.

#mittdrömliv #jdjohansson #alltarmojligtnu

Comments
Albin Hagberg MedinAlbin Hagberg Medin Grattis Jack 🙂 vad fint!!!


Ingela Larsson
Ingela Larsson Visste att du skulle lyckas min vän 🤗

 

Leave a Reply

